Συμβουλευτική / Consulting 360°

Σύντομη Περιγραφή

Στην FBLC για να πετύχουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα στην κάλυψη των αναγκών των Πελατών μας, εφαρμόζουμε την «Συμβουλευτική / Consulting 360°», για την ολιστική και σφαιρική Συμβουλευτική, Υλοποίηση και Υποστήριξη στα Έργα που αναλαμβάνουμε. Το Consulting 360° είναι μια πρακτική υψηλού επιπέδου που εφαρμόζουμε, για να κατανοήσουμε το σύνολο των αναγκών των Πελατών μας και να προσφέρουμε τις κατάλληλες λύσεις για το παρόν και το μέλλον. Οι ανάγκες των Πελατών είναι συνήθως αυτές που τους απασχολούν καθημερινά και θέλουν άμεσες λύσεις, αλλά μπορεί να υπάρχουν και άλλες ανάγκες τις οποίες δεν έχουν εντοπίσει στην καθημερινή τους εργασία ή δεν τις έχουν διερευνήσει λόγω της έντονης δραστηριότητάς τους. Οι ανάγκες αυτές μερικές φορές μπορεί να είναι πολύ σημαντικές στις διαδικασίες μιας Επιχείρησης και εάν δεν εντοπιστούν εγκαίρως από έναν Ειδικό Σύμβουλο, τότε πιθανόν να καθυστερήσει η οποιαδήποτε Βελτίωση Διαδικασίας ή Μείωση Κόστους ή Επένδυση ή Καινοτομία στην Επιχείρηση.  Με το Consulting 360° βλέπουμε σφαιρικά σε 360 μοίρες τις ανάγκες των Πελατών μας και διερευνούμε τα σημεία εκείνα που πιθανόν δεν έχουν εντοπίσει ή έχουν αγνοήσει οι Πελάτες μας και μπορεί να είναι σημαντικά για την βελτίωση και ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους. Στην συνέχεια περιγράφονται οι υπηρεσίες μας στην Συμβουλευτική, από την Αρχική Προσέγγιση μέχρι και την Υποστήριξη.

 

Μεθοδολογία Υλοποίησης / Διεκπεραίωσης / Υποστήριξης των Αιτημάτων / Έργων / Υποθέσεων

Η Μεθοδολογία Υλοποίησης / Διεκπεραίωσης / Υποστήριξης των Αιτημάτων / Έργων / Υποθέσεων, περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες και τα βήματα, από την Αρχική Προσέγγιση με τον Πελάτη, την Υλοποίηση του Αιτήματος και την Υποστήριξη του Αιτήματος όπου και εάν απαιτείται. Οι υπηρεσίες αυτές καλύπτουν το σύνολο των ενεργειών που απαιτούνται για το άρτιο αποτέλεσμα, με σύγχρονες πρακτικές και μεθόδους, ώστε οι παρεχόμενες υπηρεσίες της FBLC, να είναι στο υψηλότερο επίπεδο. Στην συνέχεια αναφέρονται οι υπηρεσίες αυτές με τα Βήματα, τα οποία μπορεί να αλλάζουν ανά περίπτωση ή να είναι και περιορισμένα, ανάλογα με το μέγεθος του Αιτήματος.

 

Αρχική Προσέγγιση Αιτήματος

  1. Αίτημα Πελάτη
  2. Παρουσίαση της FBLC / Λύσεων και Καταγραφή Αιτήματος
  3. Εκτίμηση Αιτήματος από την FBLC
  4. Οικονομική Προσφορά για το Αίτημα
  5. Διευκρινίσεις / Λεπτομέρειες Αιτήματος και Οικονομικής Προσφοράς
  6. Αποδοχή ή Απόρριψη Οικονομικής Προσφοράς

 

Υλοποίηση Έργου / Υπόθεσης / Αιτήματος

  1. Εγκατάσταση / Δημιουργία Υποδομής
  2. Καταγραφή Απαιτήσεων
  3. Ανάλυση Απαιτήσεων
  4. Συμβουλευτική
  5. Παραμετροποίηση
  6. Μετάπτωση Δεδομένων
  7. Ανάπτυξη
  8. Δοκιμές
  9. Εκπαίδευση
  10. Πιλοτική Λειτουργία
  11. Έναρξη Κανονικής Λειτουργίας
  12. Αρχική Υποστήριξη
  13. Διοίκηση Έργου

 

Διοίκηση Έργου / Υπόθεσης / Αιτήματος

  1. Έναρξη Έργου (Ορισμός Υπεύθυνου Έργου, Παρουσίαση Έργου, Στόχος)
  2. Ορισμός Ομάδων Έργου
  3. Χρονοδιάγραμμα Έργου με Εργασίες, Συμμετέχοντες, Παραδοτέα
  4. Διαθεσιμότητα Στελεχών / Συμμετεχόντων στο Έργο
  5. Τήρηση Μεθοδολογίας / Πλάνου Υλοποίησης
  6. Παρακολούθηση Καταγραφής Απαιτήσεων Χρηστών
  7. Παρακολούθηση Αλληλογραφίας Έργου
  8. Επικοινωνία με τις Ομάδες Έργου
  9. Δημιουργία Σεναρίων για Πιλοτική Λειτουργία
  10. Σύνταξη Πρωτόκολλου Παραλαβής Έργου
  11. Ενημέρωση πορείας του Έργου στα εμπλεκόμενα Στελέχη
  12. Αναφορά Χρόνου Εργασίας Εμπλεκόμενων στο Έργο

 

Υποστήριξη Έργου / Υπόθεσης / Αιτήματος

  • Τηλεφωνική Υποστήριξη
  • Απομακρυσμένη Πρόσβαση
  • Επισκέψεις στα γραφεία του Πελάτη μετά από Αίτημα του Πελάτη

  

Η Ομάδα Συμβούλων της FBLC είναι στην διάθεσή σας, για να σας προσφέρει σφαιρική Συμβουλευτική 360 μοίρες υψηλού επιπέδου, για όλες τις υπηρεσίες μας και να καλύψει τις τωρινές και μελλοντικές σας ανάγκες. Για περισσότερες πληροφορίες στείλτε μας το αίτημά σας ΕΔΩ.